21.11.07

El seu regne no és d’aquest mon.


Com el Príncep d’Shrek, acomplexat per la seva poca alçada “política” el Senyor Mas intenta treure pit amb l’apropiació d’una suposada idea nacional. Per quina raó Convergència pensa que pot apropiar-se del sentiment dels Catalans?. Que no tinc dret a sentir-me Català a la meva manera?. Perquè sempre han desitjat donar carnets de bon Català?.

Jo hem sento totalment representat per la manera de fer i d’entendre el nostre país que demostra amb les seves accions el nostre President de la Generalitat. No necessito algú que per la seva pura ambició intenti manipular un sentiment nomes que en benefici propi. Aquest polític ens vol convèncer de que un Estat Espanyol, on el catalans ens sentim còmodes no és possible, i això és mentida, jo hem sento còmode, igual que la majoria de nosaltres.
Que necessitem millorar coses? Evidentment, desprès de 24 anys de govern Convergent l’endarreriment es considerable, pro si alguna cosa tinc clara és que la solució no son ells, possiblement ells son una part important del problema.

No obstant això en la intervenció del Senyor Mas, hem va cridar l’atenció una frase:

“Hem de crear un sistema periòdic de rendició de contes dels politics davant de la ciutadania”

Senyor, no és això la democràcia? En quin mon viu?