18.6.07

L’Honor de les persones.

Jo em considero una persona d’honor que no honorable, que aquest és el President. I dic això perquè aquesta campanya electoral he rebut un munt d’atacs al meu honor generats tant per persones properes a CIU com Entesa. Puc donar noms i cognoms, però evidentment tots sabem qui són.

Sé que és difícil caure bé a tothom, sé que moltes persones malentenen la rivalitat política i la barregen amb la personal. Sé que CIU per manca de cultura no ha sabut entendre la feina d’oposició.

Segons ells, estem a l’oposició com a càstig per haver gosat qüestionar el funcionament de l’Ajuntament. Això és feixisme, intentar limitar la llibertat d’opinió i l’obligació de vetllar pels interessos de totes les veïnes i veïns de Pallejà i pel compliment de la llei.

Davant d’aquests atacs un pot fer tres coses: la primera no fer cas, la segona rebatre les mentides i la tercera actuar com els mentiders i contra ells.

Jo sempre he triat la primera; no fer cas a aquestes persones que segurament no tenen altra manera de defensar els seus interessos. Només troben insults i mentides. Potser perquè no tenen la consciència tranquil·la. Jo evidentment sí que la tinc.

Com a fet excepcional voldria resumir algun dels atacs que he rebut:

Donat que tinc una filla amb una discapacitat, alguna persona deia que per això en el nostre programa proposem un centre d’atenció als nens amb problemes d’aprenentatge.

Davant de la meva filla i el seu retard sever, una persona de la llista de CIU em va dir “de tal palo tal astilla”. Una altra persona deia que he vingut a Pallejà fugint de l’Hospitalet. Una altra que mai he estat director de l’Estadi Olímpic. Infinitat de tonteries més i algunes no tan tonteries.

El problema de la mentida és que normalment el temps les desmunta i al final es gira contra de les persones que emeten o trameten aquestes falsedats i també demostra la qualitat humana dels mentiders.

La política no és això. Pallejà és un bon poble per viure i encara que ara tindrà un govern municipal carregat d’interessos personals, el nostre poble no pot patir aquestes actituds poc democràtiques.

Pallejà necessita d’un partit seriós, integrat per persones serioses i respectuoses amb tothom i que treballin amb honestedat per millorar Pallejà. Si això ha de ser l’oposició, així serà i com sempre intentarem millorar Pallejà.

Missatge per aquestes persones de poca qualitat: jo tinc la consciència molt tranquil·la, el problema és que ells no la tenen.